Ribercan
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ribercan


 
ÍndiceÍndice  GaleríaGalería  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

 

 Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!!

Ir abajo 
2 participantes
AutorMensaje
Josep

Josep


Masculino
Cantidad de envíos : 3
Edad : 42
Fecha de inscripción : 19/12/2008

Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!! Empty
MensajeTema: Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!!   Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!! EmptyVie Dic 19, 2008 9:28 pm

Necesite un/a adoptant per a un cruce de Pastor Belga Malinois de color canela y d'uns 9 mesos d'edat, ara mateixa no dispose de fotografies (entenc que ajuden molt més a difondre, pero de moment no en tinc, quan puga en penjaré algunes).
El cas és que l'amo (que ja el va rebre d'una xica que no podia fer-se carrec d'ell, que a la vegada el va adoptar d'una protectora que va fer una passarela per la universitat de Gandia)no pot tindre'l més temps en el pis, ja que es un gos molt nervios (caracteristiques clarament identificables a la raça que més a predominat amb el seu encreuament) i necesita estar en llocs oberts (xalets, terrenys...), li ha fet tot el pis fet una merda, no li queda ni un marc per rosegar, li se pixa en les portes i fa una olor el pis impresionant, li ha rascat totes les parets, fins al punt de deixar-li els rejols a la vista. El cas es que ha intentat aguantar-lo per vorer si era cosa del canvi de casa o algo, però no canvia, i està puguent amb la seua paciencia.

Ja m'ha comentat que li sap molt de mal, perque recentment ha trencat amb la seua parella, i el gos li està ajudant moltissim a superar-ho, però així i tot, veu que li es imposible quedar-se'l, no pot més. Ja hem preguntà si sabia d'alguna protectora, perque no vol dur-lo a una "perrera" ja que sap quin es el final que tenen ahi els pobres gossets, i li vaig nomenar la vostra de Carcaixent, encara que ja li vaig dir que estaveu a tope, no se si encara estareu en eixa situació o podeu fer una excepció amb aquest.

Estic acostumat a tractar amb eixe gos, i vos puc dir que una vegada es calma i es tranquilitza, és una monada de gos, però primer s'ha de calmar,jeje, es hiperactiu.

Necesita algú amb terreny (i paciencia), passar temps amb ell, així de segur que es calma.

Per a mi tot es culpa de que es passa la major part del dia asoles, encara que l'amo el trau durant un hora, tres vegades al dia, i moltes nit va al pis amb els amics.

En fi, que per si no sap que fer d'ell al final, jo vaig fent camí, perque, de deveres, si puguera me'l quedava jo, però visc a un pis i ja tinc un llaurador retriever de tres anys i no cabem més.

bé, ja vos fique les fotos, i també, ara que ho pense, si conegueu altres forums on poder difundir-ho (arreglant si fa falta la meua penosa descripció,jeje) que ho feu si voleu.

Gràcies, i sort en la difussió, jo per la meua part també estic fent-ne amb tots els meus contactes, per vore si algú se'l pot quedar.

Salut.Dew.


Última edición por Josep el Lun Dic 22, 2008 8:24 pm, editado 2 veces
Volver arriba Ir abajo
Clara Admin.
Admin
Clara Admin.


Femenino
Cantidad de envíos : 498
Fecha de inscripción : 16/11/2008

Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!! Empty
MensajeTema: Re: Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!!   Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!! EmptyVie Dic 19, 2008 10:22 pm

Hola Josep, te comento.
Eso sí cuando puedas FOTOS es muy muy importante.

Las protectora no pueden hacerse cargo de animales ahora, todas están mal, si no están a tope, están en peligro, si no están en peligro, están desalojando...

El caso es que Carcaixent desde que pasó lo de Regina que la mataron están intentando desalojar e intentar meter al mínimo número de perros posibles.

Lo que podría hacer el dueño es que lo aguante cuanto pueda, que ponga fotos y ayudaríamos a difundirlo a tope, eso sí!!
ENTIENDO al hombre y estará fatal, pero un perrito así en un piso no puede estar, por eso en cuanto puedas pon fotos, edad, contacto y te ayudamos a difundir.
Volver arriba Ir abajo
Josep

Josep


Masculino
Cantidad de envíos : 3
Edad : 42
Fecha de inscripción : 19/12/2008

Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!! Empty
MensajeTema: Re: Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!!   Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!! EmptyMiér Ene 28, 2009 9:59 pm

Bones notícies, Poper ja te casa, se l'ha portat a casa dels pares i de moment no tenen queixa de res. M'alegre moltíssim per ell i per el gos, la veritat es que m'agradaria vore'l creixer, quan siga adult te que ser molt xulo.
Mirant les fotos dels que teniu a la Protectora se pareix a una femella que se diu SIX, però d'imatge només, perque de caracter no crec,jeje.

Salutacions a tots i totes, i gràcies a tots aquells que hagen ajudat a difundir este cas, encara que al final no haja fet falta emportar-se'l a cap lloc.

Bé doncs, amb res més, hem despedisc, fins a la pròxima.
Volver arriba Ir abajo
Clara Admin.
Admin
Clara Admin.


Femenino
Cantidad de envíos : 498
Fecha de inscripción : 16/11/2008

Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!! Empty
MensajeTema: Re: Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!!   Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!! EmptyJue Ene 29, 2009 2:13 pm

Qué bien!!!
Me alegro mucho!!
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!! Empty
MensajeTema: Re: Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!!   Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!! Empty

Volver arriba Ir abajo
 
Poper: x Pastor Belga Malinois necesita hogar urgentemente!!
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Daisy preciosa X de pastor belga
» Jeyco Cruce de Pastor Aleman y Galgo (Valencia)(Urge Encontrar Hogar)
» CYNTIA necesita un hogar definitivo!!
» Jump,saltarin que necesita hogar urgente!!!
» Ayuda por favor, necesita un hogar urgente!!

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Ribercan :: Otros casos :: Perros en adopción.-
Cambiar a: